- Методична робота
- Інноваційна діяльність
- 1 клас
- 5 клас
- Робота з громадськістю
Блог директора Сквирського НВК "ЗОШ І-ІІІ ст.№4-дитячий садок" А.Д.Вигівської
Віртуальний методичний кабінет Сквирського НВК " ЗОШ І-ІІІ ступенів №4 - дитячий садок"
Блог учителя історії Муштрук Наталії Григорівни
Блог учителя зарубіжної літератури Сотніченко С.А.
Сайт учителя художньої культури Стовбецької С.В.
Сайт учителя математики та інформатики Гайдай Н.В.
Блог учителя математики Гайдай Н.В.
Блог учителя історії Карпенко Л.С.
Блог учителя географії Матвієнко О.В.
Блог учителя іноземної мови Литвин Л.П.
Блог учителя іноземної мови Решетар Ю.П.
Блог учителя української мови Удод Ж.Ю.
Блог учителя української мови Рябоконь С.В.
Блог учителя хімії та біології Бажул І.О.
Блог учителя математики та фізики Сопіженко Т.В.
Блог учителя математики Хоцянівського П.І.
Блог учителя початкових класів Черкасенко Н.Г.
Блог учителя початкових класів Хвостенко К.М.
Блог учителя початкових класів Гордійчук О.А.
Блог учителя початкових класів М'ячикової Р.П.
Блог вихователя ГПД Шамрай І.О.
Блог вихователя ГПД Миколайчук О.В.
Блог бібліотекаря Вигівської Т.П.
Блог логопеда-дефектолога Титарчук С. П.
« Грудень 2019 » | ||||||
Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд |
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 |
2017 - 2018 н.р.
Методичне об’єднання класних керівників
Для керування виховним процесом в школі створено методичне об'єдання класних керівників.
Методичне об'єднання класних керівників – структурний підрозділ внутрішньошкільної системи керування виховним процесом, який координує науково-методичну та організаційну роботу класних керівників.
Методичне об’єднання класних керівників Сквирського НВК виявляє творчий потенціал учителя, класного керівника, вихователя, задовольняє їхні потреби в актуалізації індивідуального підходу й оригінальних розробок, активізує позицію кожного вчителя, забезпечує колективне вивчення навчально-виховних завдань і творче співробітництво педагогів.
Науково-методична проблема:
Формування комунікативних компетенцій учнів засобами інформаційно- комунікативних технологій в умовах компетентісно- зорієнтованого підходу в виховному процесі
Завдання методичного об'єднання класних керівників:
1. Постійно брати участь у роботі школи передового, перспективного і новаторського педагогічного досвіду. Ознайомитись із творчими лабораторіями учителів - новаторів шкіл міста.
2. Стежити за новинками в педагогічній літературі, вивчати їх і впроваджувати в своїй роботх
3. Приділяти більшу увагу проблемам молодих класних керівників, їх адаптації до шкільного життя.
4. Посилити індивідуальну роботу з дітьми, схильними до правопорушень.
5. Приділити особливу увагу організації роботи з обдарованими дітьми. Працювати над створенням оптимальних умов для розвитку обдарованих дітей, забезпечення їх самореалгзації.
6. Спрямувати роботу класного керівника для формування спільної програми дій школи і сім'ї у становленні юної особистості.
7. Залучати батьків до активної участі в організації і проведенні позакласних заходів.
8. Виховувати інтерес до вивчення рідного краю, почуття патріотизму.
9. Працювати над вдосконаленням та розвитком системи учнівського самоврядування.
10. Формувати життєтворчу юну особистість шляхом впровадження основних принципів особистісно - орієнтованої освіти.
11. Пропагувати творчі доробки виховних заходів на сторінках фахових видань.
Функції шкільного методичного об'єднання класних керівників:
- організує колективне планування і колективний аналіз життєдіяльності класних колективів;
- координує виховну діяльність класних колективів та організує їхню взаємодію в педагогічному процесі;
- планує і постійно коригує принципи виховання та соціалізації учнів;
- організує вивчення та запровадження класними керівниками сучасних технологій виховання, форм і методів виховної роботи;
- обговорює соціально-педагогічні програми класних керівників і творчих груп педагогів, матеріалами узагальнення передового досвіду роботи класних керівників, матеріалами атестації класних керівників;
- оцінює роботу членів об'єднання, клопочеться перед аміні стацією школи про заохочення класних керівників.
Рівень педагогічної майстерності
Вища категорія |
2 |
15.5 % |
|
І категорія |
1 |
7 % |
|
ІІ категорія |
2 |
15.5 % |
|
Спеціаліст- старший вчитель |
2 |
15.5 % |
|
Спеціаліст |
4 |
31 % |
|
Середня спеціальна |
2 |
15.5 % |