Головна Реєстрація RSS
Меню сайту
Сайти учителів

Блог директора Сквирського НВК "ЗОШ І-ІІІ ст.№4-дитячий садок" А.Д.Вигівської

Віртуальний методичний кабінет Сквирського НВК " ЗОШ І-ІІІ ступенів №4 - дитячий садок"

Виховна робота в школі

Блог учителя історії Муштрук Наталії Григорівни

Блог учителя зарубіжної літератури Сотніченко С.А.

Сайт учителя художньої культури Стовбецької С.В.

Сайт учителя математики та інформатики Гайдай Н.В.

Блог учителя математики Гайдай Н.В.

Блог учителя історії Карпенко Л.С.

Блог учителя географії Матвієнко О.В.

Блог учителя іноземної мови Литвин Л.П.

Блог учителя іноземної мови Решетар Ю.П.

Блог учителя української мови Удод Ж.Ю.

Блог учителя української мови Рябоконь С.В.

Блог учителя хімії та біології Бажул І.О.

Блог учителя математики та фізики Сопіженко Т.В.

Блог учителя початкових класів Черкасенко Н.Г.

Блог учителя початкових класів Хвостенко К.М.

Блог учителя початкових класів Гордійчук О.А.

Блог психолога Данілович Н.В.

Блог вихователя ГПД Миколайчук О.В.

Блог бібліотекаря Вигівської Т.П.

Блог логопеда-дефектолога Титарчук С. П.

Форма входу
Пошук
годинник
Календар
«  Грудень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Корисні посилання

Київський РЦОЯО

Результат пошуку зображень за запитом "нова українська школа"

 

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

 Творча група вчителів початкових класів, вихователів дитячого садка та ГПД

 Тема

  Використання здоров'язберігаючих технологій у навчально-виховному процесі

Мета:

1. Познайомити вчителів початкових класів вихователів дитячого садка та ГПД зі здоров’язберігаючими технологіями.

2. Забезпечити всебічну і ґрунтовну підготовку  педагогічних працівників в до процесу формування культури здоров’я учнів та вихованців дитячого садка

3. Сформувати сприятливе внутрішньо шкільне та дитсадківське  середовище для збереження та зміцнення здоров’я учнів.

4. Формувати здорову особистість шляхом впровадження здоров’язберігаючих технологій.

Цілі та завдання здоров’язберігаючих технологій:

- сформувати  у вихованців  необхідні знання, вміння та навички здорового способу життя, навчити їх використовувати отримані знання в повсякденному житті;

- досягти стабільності та автоматизму при дотриманні правил збереження здоров’я

- досягти виконання елементарних правил збереження та зміцнення здоров'я відповідно до вимог їх практичного застосування;

- забезпечити варіативне дотримання правил здорового способу життя залежно від конкретних практичних умов.

 Склад творчої групи

Хвостенко Катерина Миколаївна( вчитель початкових класів)  керівник творчої групи

Миколайчук Ольга Володимирівна ( вихователь ГПД)

Майок Мирослава Володимирівна( вихователь ГПД)

Данілович Наталія Володимирівна ( психолог)

М´ячикова Руслана Петрівна ( вчитель початкових класів)

Гордійчук Олена Анатоліївна( вчитель початкових класів)

Черкасенко Неля Григорівна( вчитель початкових класів)

Харсун Ірина Валеріївна( вихователь Д\С)

 ПЛАН ЗАСІДАНЬ:

 Засідання 1  ( листопад)

1. Вироблення правил групи.

2. Вивчення нормативних документів, які висвітлюють питання впровадження здоров’язберігаючих технології.

3. Обговорення та затвердження плану роботи творчої групи, визначення завдань.

4. « Інновації у фізкультурно –оздоровчїй роботі дошкілля і початкових класах»

А)Формування позитивних емоцій в процесі рухової активності дошкільників та молодших школярів

Б)Викорстання методики С. Єфіменко та В.Бейди у роботі з дітьми. Проведення оздоровчих та загартовуючих заходів у різні пори року»

5. Лист до самого себе ( пропонується написати листа до себе, де перелічити все, що маєте намір зробити, працюючи у творчій групі.)

Засідання 2 ( січень)

1. Презентація власної проблеми членами творчої групи.

2. Діагностика рівня володіння теоретичним багажем з впровадження здоров’язберігаючих технологій.

3. Моніторинг та прогнози, щодо покращення здоров’я в учнів початкових класів та вихованців дитячого садка

4.Психокорекційне малювання з емоційними дітьми.

-Особливості психокорекційного малювання як методу розвитку дитини.

-Малювання для корекції проявів агресії у дитини.

-Закономірності малювання для корекції проявів тривожності. ( Данілович Н.В)

5. Здоров’язберігаючі технології.  Майстер клас.

 Засідання 3 ( квітень)

1. Презентація власних наробок з впровадження елементів здоров’язберігаючих технологій.

2. Поради для вчителів з поліпшення здоров’я.

3. Круглий стіл «Входження в новий Держстандарт»

4. Підготовка методичних рекомендацій з питань впровадження здоров’язберігаючих технологій у практику роботи школи.

 Методичні рекомендації:

- Організовувати навчально – виховний процес на основі здоров’язберігаючих технологій.

- Сформувати сприятливе внутрішньо – шкільне середовище для збереження та зміцнення здоров’я учнів.

- Формувати життєві навички дітей: вміння керувати емоціями, вирішувати конфліктні ситуації.

- Організовувати цікаві перерви із залученням старшокласників або вчителів початкових класів.

- Під час уроків проводити фізкультхвилинки, ігри та оздоровчі хвилинки.

- Враховувати всі вимоги до сучасного уроку та заняття з урахуванняздоров’язберігаючих технологій.

- Залучати батьків до виховання культури здоров’я учнів.

- Проводити роботу з профілактики стресів ( робота в парах, групах).

- Проводити профілактику травматизму та інфекційних захворювань.