Головна Реєстрація RSS
Меню сайту
Сайти учителів

Блог директора Сквирського НВК "ЗОШ І-ІІІ ст.№4-дитячий садок" А.Д.Вигівської

Віртуальний методичний кабінет Сквирського НВК " ЗОШ І-ІІІ ступенів №4 - дитячий садок"

Виховна робота в школі

Блог учителя історії Муштрук Наталії Григорівни

Блог учителя зарубіжної літератури Сотніченко С.А.

Сайт учителя художньої культури Стовбецької С.В.

Сайт учителя математики та інформатики Гайдай Н.В.

Блог учителя математики Гайдай Н.В.

Блог учителя історії Карпенко Л.С.

Блог учителя географії Матвієнко О.В.

Блог учителя іноземної мови Литвин Л.П.

Блог учителя іноземної мови Решетар Ю.П.

Блог учителя української мови Удод Ж.Ю.

Блог учителя української мови Рябоконь С.В.

Блог учителя хімії та біології Бажул І.О.

Блог учителя математики та фізики Сопіженко Т.В.

Блог учителя математики Хоцянівського П.І.

Блог учителя початкових класів Черкасенко Н.Г.

Блог учителя початкових класів Хвостенко К.М.

Блог учителя початкових класів Гордійчук О.А.

Блог учителя початкових класів М'ячикової Р.П.

Блог психолога Данілович Н.В.

Блог вихователя ГПД Шамрай І.О.

Блог вихователя ГПД Миколайчук О.В.

Блог бібліотекаря Вигівської Т.П.

Блог логопеда-дефектолога Титарчук С. П.

Форма входу
Пошук
годинник
Календар
«  Лютий 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728
Корисні посилання

Київський РЦОЯО

Результат пошуку зображень за запитом "нова українська школа"

 

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Положення про орган учнівського самоврядування

       Девіз учкому:  "Пропонуй!  Плануй! Організовуй!  Виконуй!"

 Мета: Розширення діапазону діяльності дорослих і дітей -    членів єдиного колективу, можливості їх співдруж­ності, творчого пошуку,  ініціативи.

 Завдання: Формування  і розвиток соціально активної, гуманістично спрямованої   особистості з глибоко усвідомленою громадянською позицією, почуттям національної самосвідомості.

Права органу учнівського самоврядування:

1.  Приймати рішення;

2.  Реалізовувати інтереси;

3.  Контролювати виконання правових, моральних, етичних норм;

4.  Самостійно приймати рішення, що сприяють покращенню життя в учнівському колективі;

5.  По необхідності бути присутніми на класних, батьківсь­ких зборах, педраді.

 Обов’язки органу учнівського самоврядування:

1.    Проектування планів соціального розвитку школи, трудових обов’язків класних колективів, участь у шкільному та позашкільному житті.

2.  Порядок аналізу і підведення підсумків діяльності, оцінювання
результатів і
заохочення творчої Ініціативи.

3. Розгляд правил виконання статуту школи і інших документів, що встановлюють взаємовідносини між адміністрацією і учнями, клас­ними колективами і в колективів

 

  Шляхи підвищення активності та ролі учнівського самоврядування

 1.  Надання учням більшої самостійності в організації колективної діяльності.

2. Активне залучення учнів до всіх сфер життя учнівського колективу.

3.    Поєднання самодіяльності дітей з керуванням дорослих.

4.    Збагачення життєвих цілей і внутрішнього духовного світу кожного члена колективу через привабливість соціально-колективних ініціатив.

5.    Надання учням реальних прав і обов'язків.

6.    Повага педагогів до самостійних думок і рішень учнівського самоврядування, його органів,

7.    Відкриття справжніх лідерів, залучення їх до активної громадської діяльності. Реалізація в перспективі принципу: жодного підлеглого - усі відповідальні.

8.    Кваліфікована, тактовна педагогічна допомога учнівському активу.

9.    Розширення меж гласності учнівського самоврядування, відкритий характер роботи всіх органів самоврядування.

 Функції учнівського самоврядування  в школі

                 Забезпечення порядку в школі, організація чергування по школі, у класах.

       Організація дозвілля на перервах.

       Проведення загальношкільних лінійок, зборів, конференцій, виставок.

       Організація самообслуговування в класах, контроль за дотриманням санітарно-гігієнічних вимог.

       Організація роботи зі збереження шкільного майна, збереження води, електроенергії, підручників.

       Організація роботи з благоустрою території школи.

       Підготовка та проведення конкурсів, творчих свят, змагань.

       Контроль за відвідуванням учнями школи.

       Заслуховування звітів органів учнівського самоврядування.

       Організація трудових загонів старшокласників.

       Проведення соціологічних досліджень з проблем життє­діяльності учнівських колективів.

       Участь у розробці плану роботи школи на новий навчальний рік.

       Участь у проведенні    педагогічних рад, на яких розгля­даються питання життєдіяльності учнівських колективів.


 Значення і актуальність учнівського самоврядування

Пошук шляхів розвитку учнівського самоврядування - один з найголовніших напрямків виховної роботи в сучасній школі, яка виконує соціальне замовлення суспільства по вихованню активної особистості, здатної вирішувати найважливіші питання життя кра­їни, окремого колективу.

Значення і роль шкільного самоврядування невпинно зростає. Участь у само­врядуванні сприяє формуванню у старшокласників відповідальності, ініціативи, творчості, вироблення у них організаторських нави­чок, потреб у суспільно - корисній діяльності, а також участь шкільної молоді у радикальних перетвореннях, що відбуваються у нашому суспільстві.

Учнівське самоврядування - це принцип організації життя уч­нівського колективу, який дав змогу залучати учнів до планування, організації, контролю та підведення підсумків їх навчальної, тру­дової, суспільно - корисної діяльності з допомогою педагогічного колективу. Воно сприяє виробленню в учнів почуття господаря школи, класу, вміння співробітничати на принципах рівності, гласності, демократизму. Тому учнівське самоврядування є одним із найважливі­ших факторів формування у сучасного школяра таких якостей.

Розвиток учнівського самоврядування в школах дає змогу учням глибоко усвідомити свої права і обов'язки, стати творцями друж­нього, єдиного шкільного колективу.


Мета учнівського самоврядування

      Впровадження в практику дієвого учнівського самоврядування;

  виховання соціальної відповідальності, соціальної актив­ності, ініціативності особистості, здатної приймати життєво нео­бхідні, не стандартні  рішення;

  залучення широкого кола учнів до участі в управлінні шкіль­ними справами через організацію колективної творчої діяльності та учнівського самоврядування.