Головна Реєстрація RSS
Меню сайту
Сайти учителів

Блог директора Сквирського НВК "ЗОШ І-ІІІ ст.№4-дитячий садок" А.Д.Вигівської

Віртуальний методичний кабінет Сквирського НВК " ЗОШ І-ІІІ ступенів №4 - дитячий садок"

Виховна робота в школі

Блог учителя історії Муштрук Наталії Григорівни

Блог учителя зарубіжної літератури Сотніченко С.А.

Сайт учителя художньої культури Стовбецької С.В.

Сайт учителя математики та інформатики Гайдай Н.В.

Блог учителя математики Гайдай Н.В.

Блог учителя історії Карпенко Л.С.

Блог учителя географії Матвієнко О.В.

Блог учителя іноземної мови Литвин Л.П.

Блог учителя іноземної мови Решетар Ю.П.

Блог учителя української мови Удод Ж.Ю.

Блог учителя української мови Рябоконь С.В.

Блог учителя хімії та біології Бажул І.О.

Блог учителя математики та фізики Сопіженко Т.В.

Блог учителя математики Хоцянівського П.І.

Блог учителя початкових класів Черкасенко Н.Г.

Блог учителя початкових класів Хвостенко К.М.

Блог учителя початкових класів Гордійчук О.А.

Блог учителя початкових класів М'ячикової Р.П.

Блог психолога Данілович Н.В.

Блог вихователя ГПД Шамрай І.О.

Блог вихователя ГПД Миколайчук О.В.

Блог бібліотекаря Вигівської Т.П.

Блог логопеда-дефектолога Титарчук С. П.

Форма входу
Пошук
годинник
Календар
«  Серпень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Корисні посилання

Київський РЦОЯО

Результат пошуку зображень за запитом "нова українська школа"

 

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Нормативна база

Наказ МОН № 732 від 20.12.2002 "Про затвердження Положення про індивідуальну форму навчання в загальноосвітніх навчальних закладах" завантажити

Наказ МОН №432 від  19.05.2008 "Про внесення змін до Положення про індивідуальну форму навчання в загальноосвітніх навчальних закладах" завантажити

Положення про спеціальні класи для навчання дітей з особливими освітніми потребами у загальноосвітніх навчальних закладах завантажити

Лист Міністерства № 1/9-384 від 18.05.12 "Про організацію інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах"

"Про затвердження Концепції розвитку інклюзивної освіти" (наказ МОН № 912 від 01.10.10 року)

"Про затвердження Положення про спеціальні класи для навчання дітей з особливими освітніми потребами  у загальноосвітніх навчальних закладах" (наказ МОН від 09.12.2010 р. № 1224)

"Про затвердження Порядку  організації інклюзивного навчання  у загальноосвітніх навчальних закладах " (акт Кабінету Міністрів України від 15 серпня 2011 р. N 872)

"Про організацію інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах" Лист Міністерства № 1/9-384 від 18.05.12

"Про організацію психологічного і соціального супроводу в умовах інклюзивного навчання" (Лист Міністерства 1/9-529 від 26.07.2012)

"Щодо одержання документа про освіту учнями з особливими потребами загальноосвітніх навчальних закладах" (лист МОНмолодьспорт від 02.04.2012 р. № 1/9-245)

"Про планування діяльності та ведення документації соціальних педагогів, соціальних педагогів по роботі з дітьми-інвалідами системи Міністерства освіти і науки України" (наказ Міністерства освіти і науки від 28.12.2006 № 864)

"Положення про  центральну та республіканську (Автономна Республіка Крим), обласні, Київську та Севастопольську міські, районні (міські) психолого-медико-педагогічні консультації" (спільний наказ Міністерства освіти і науки, молоді та спорту та Національної академії педагогічних наук України від 23.06.2011 № 623/61)


Методичне забезпечення

Корекційна освіта - навчальні плани та методичні рекомендації (програми)

Методичні рекомендації щодо здійснення індивідуального навчання у загальноосвітніх школах

Рекомендації адміністрації школи з питань організації індивідуального навчання

Особливості проведення індивідуальних навчальних занять

Діти з особливими освітніми процесами. Рекомендації (за матеріалами сайту ВІПОПК)

Інклюзивна освіта: основні положення


         Програми для дітей з легкою розумовою відсталістю завантажити

        Програми для дітей із затримкою психічного розвитку завантажити


Навчальні плани

- Типові навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку (початкова ланка) Наказ МОН від 03.11.2004 р. № 849
- Типові навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку (ІІІ ступінь) Наказ МОН України від 02.11.2004р. № 842
- Типові навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку (ІІ ступінь) Наказ МОН України від 14.05.2007р. № 380


 Навчальні програми та рекомендації

Для дітей з затримкою психічного розвитку:

  1. Іноземна мова (англійська) 5 – 9 клас
  2. Історія України та всесвітня історія 5-9 класи
  3. Математика 5 – 9 класи
  4. Природознавство 5 - 9 класи
  5. Українська мова 5-9 класи
  6. Фізика для 7-9 класи

- Фізична культура;
- Історія України, Всесвітня історія, Правознавство;
- Математика, Алгебра, Геометрія, Фізика;
- Музичне мистецтво,Образотворче мистецтво, Художня культура;
- Природознавство, Біологія, Географія;
- Українська мова, Зарубіжна література;
- Хімія, Основи здоров`я;
- Українська література, Англійська мова;

Для розумово відсталих дітей:

  1. Географія 6-9 класи
  2. Основи християнської єтики 1-4, 7-11 класи
  3. Математика 5-10 класи
  4. Образотворче (візуальне) мистецтво 5 – 6 класи
  5. Методичні рекомендації з тематичним плануванням до вивчення навчальних предметів у 5-х класах загальноосвітніх навчальних закладів для розумово відсталих дітей
  6. Основи Здоров'я 5-10 класи
  7. Природознавство 6 - 9 класи
  8. Соціально-побутове орієнтування 5-10 класи
  9. Трудове навчання 4-10 класи
  10. Фізика і побутова хімія 7-9 класи


-
для спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для глухих дітей. Фронтальні заняття у слуховому кабінеті з розвитку
слухо-зоро-вібраційного сприймання усного мовлення та формування вимови

- для дітей із помірною, тяжкою, глибокою розумовою відсталістю - математикв для підготовчих, 1-4 класів

- із помірною, тяжкою, глибокою розумовою відсталістю підготовчі - образотворче митецтво, для підготовчих, 1-4 класів
-
для дітей із помірною, тяжкою, глибокою розумовою відсталістю - трудове навчання, для підготовчих та 1-4 класів
- для дітей із помірною, тяжкою, глибокою розумовою відсталістю - українська мова, для підготовчих та 1-4 кл
асів
-
для дітей із помірною, тяжкою, глибокою розумовою відсталістю "Я і Україна(довкілля) для підготовчих та 1-4 класів
- для розумово відсталих учнів - читання (з навчанням мовами національних меншин), для 5 - 10 класі
в
-
для розумово відсталих дітей - математика, фізика і хімія у побуті, для 5-10 класів
-
для розумово відсталих учнів - Я і Україна, природознавство, географія, основи здоров'я, образотворче мистецтво, для 5-10 класів
-
для розумово відсталих учнів - Трудове навчання: "Швейна справа","Квітникарство", для 5- 10 класів;
-
для розумово відсталих учнів - Соціально-побутове орієнтування, для 5- 10 класів;
-
для розумово відсталих учнів -з російської мови з навчанням мовами національних меншин, для 5 - 10 класів ;
- для розумово відсталих дітей "Виховна робота"для 5 - 10 класів.

Критерії оцінювання (допоміжна школа)

Програми для спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для розумово відсталих дітей

- із помірною розумовою відсталістю підготовчі - образотворче митецтво, для 1-4 класів
-
для дітей із помірною розумовою відсталістю - трудове навчання, для підготовчих та 1-4 класів
- для дітей із помірною розумовою відсталістю - українська мова, для підготовчих та 1-4 кл
асів
-
для дітей із помірною розумовою відсталістю "Я і Україна(довкілля) для підготовчих та 1-4 класів
- для розумово відсталих учнів - читання (з навчанням мовами національних меншин), для 5 - 10 класі
в
-
для розумово відсталих дітей - математика, фізика і хімія у побуті, для 5-10 класів
-
для розумово відсталих учнів - Я і Україна, природознавство, географія, основи здоров'я, образотворче мистецтво, для 5-10 класів
-
для розумово відсталих учнів - Трудове навчання: "Швейна справа","Квітникарство", для 5- 10 класів;
-
для розумово відсталих учнів - Соціально-побутове орієнтування, для 5- 10 класів;
-
для розумово відсталих учнів -з російської мови з навчанням мовами національних меншин, для 5 - 10 класів ;
- для розумово відсталих дітей "Виховна робота"для 5 - 10 класів.

- Програма з читання для 5 - 10 класів загальноосвітніх навчальних закладів для дітей, які потребують корекції розумового розвитку
- Програма з читання для 5 - 10 класів загальноосвітніх навчальних закладів для дітей, які потребують корекції розумового розвитку
- 5 клас-10 клас українська мова (зміст)

-
Історія 10клас
- Математика підг-1 клас

- Музика 2-4клас

- Музика підг-1клас

- Образотв.мист. 2-4класи

- Образотв.мист. підг-1клас

- Основи здоров,я підг-1клас

- Основи здоровя 2-4клас

- План логопед.роб.доп школа2,3,6,7класи

- Програма з географії 6-9клас

- Програма Математика 5-10 кл ДОП школа

- Росій. мова та читання підг-1клас

- Трудове навч. підг-1клас

- Фізична культура 2-4класи

- Фізична культура підг-1клас

- Читання підг-1 клас

- Я і Україна 2-5клас

- Я і Україна підг-1клас

- Укр.мова підг-1 клас


Програми для спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей із затримкою психічного розвитку

титул 2-4клас

Укр.мова підг-1клас

Укр мова 2-4клас

Рідна мова(Читання)підг-1клас

читання 2-4клас

Математика підг-1клас

МАТЕМАТИКА 2-4клас

Природознавство 3-4клас

Я і Україна підг-2клас

Образотворче мистецтво 2-4клас

Образотворче мистецтво підг-1клас

Музика 2-4клас

Музика підг-1клас

Трудове навчання 2-4клас

Трудове навчання підг-1клас

Фізична культур 2-4 клас

Фізична культура підг-1клас

Основи здоров`я підг-1клас

Основи здоровя 2-4клас

Русск.язык подг.-4кл.

Чтение 1-4кл.

Програми для 2-4 класів загальноосвітніх навчальних закладів інтенсивної педагогічної корекції (для дітей із затримкою психічного розвитку)
Частина 1
Частина 2

Програми для 2-4 класів загальноосвітніх навчальних закладів для розумово відсталих дітей

Частина 1
Частина 2
Програми для 2-4 класів загальноосвітніх навчальних закладів для для глухих дітей

Програми для 1-4 спеціальних класів загальноосвітніх навчальних закладів І ступеня для дітей сліпих та зі зниженим зором зі складними вадами розвитку
Частина 1
Частина 2

Програми для 2-4 класів загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з тяжкими порушеннями мовлення
Частина 1
Частина 2

Програми для 2-4 класів загальноосвітніх навчальних закладів для дітей сліпих та зі зниженим зором
Частина 1
Частина 2

Програми для 2-4 класів загальноосвітніх навчальних закладів для дітей зі зниженим слухом

Частина 1
Частина 2

Методичні рекомендації щодо організації та проведення індивідуального навчання вдома учнів, які мають вади у психічному чи фізичному розвитку (формат Microsoft Word, 198144 bytes)
Програми для допоміжної школи: МАТЕМАТИКА, 5-10 класи (формат Microsoft Word, 146944 bytes)
Програми компенсаторного розвитку сліпих учнів шкіл-інтернатів для дітей з вадами зору, 1-4 класи (формат Microsoft Word, 108544 bytes)
Програми для спеціальних загальноосвітніх шкіл інтенсивної педагогічної корекції з російською мовою навчання: УКРАЇНСЬКА МОВА, початкові класи (формат Microsoft Word, 165888 bytes)
Програми з читання, української мови, математики для 1-10 класів спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату для дітей з наслідками поліомієліту та церебральним паралічем (формат Microsoft Word, 332288 bytes)
Програмно-методичні рекомендації для 5-12 класів спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату для дітей з наслідками поліомієліту та церебральним паралічем (українська мова і література, російська мова, зарубіжна література, англійська мова, математика, історія України, географія, біологія) (формат Microsoft Word, 119296 bytes)
Програмно-методичні рекомендації щодо змісту та організації роботи в ХІ допоміжному класі з виробничим навчанням (шевська справа) спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату для дітей з наслідками поліомієліту та церебральним паралічем (формат Microsoft Word, 123904 bytes)