Головна Реєстрація RSS
Меню сайту
Сайти учителів

Блог директора Сквирського НВК "ЗОШ І-ІІІ ст.№4-дитячий садок" А.Д.Вигівської

Віртуальний методичний кабінет Сквирського НВК " ЗОШ І-ІІІ ступенів №4 - дитячий садок"

Виховна робота в школі

Блог учителя історії Муштрук Наталії Григорівни

Блог учителя зарубіжної літератури Сотніченко С.А.

Сайт учителя художньої культури Стовбецької С.В.

Сайт учителя математики та інформатики Гайдай Н.В.

Блог учителя математики Гайдай Н.В.

Блог учителя історії Карпенко Л.С.

Блог учителя географії Матвієнко О.В.

Блог учителя іноземної мови Литвин Л.П.

Блог учителя іноземної мови Решетар Ю.П.

Блог учителя української мови Удод Ж.Ю.

Блог учителя української мови Рябоконь С.В.

Блог учителя хімії та біології Бажул І.О.

Блог учителя математики та фізики Сопіженко Т.В.

Блог учителя початкових класів Черкасенко Н.Г.

Блог учителя початкових класів Хвостенко К.М.

Блог учителя початкових класів Гордійчук О.А.

Блог психолога Данілович Н.В.

Блог вихователя ГПД Миколайчук О.В.

Блог бібліотекаря Вигівської Т.П.

Блог логопеда-дефектолога Титарчук С. П.

Форма входу
Пошук
годинник
Календар
«  Грудень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Корисні посилання

Київський РЦОЯО

Результат пошуку зображень за запитом "нова українська школа"

 

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

 Данілович Наталія Володимирівна

Індивідуальний графік роботи практичного психолога Данілович Н.В.

Сквирського НВК IIII ступенів на 2017-2018н.р.

Понеділок:  8.00-9.30 – методична робота

                      11.00-13.30 – практична робота

Вівторок:    8.00-9.30 – методична робота

                     10.30-13.30 – практична робота

Середа:       12.00-14.30 – практична робота

                     14.30-16.30 – методична робота

Четвер:       8.00-10.30 – методична робота

                     10.30-12.30 – практична робота

П’ятниця:  8.00-10.30 – методична робота

                     10.30-11.30 – практична робота

Індивідуальний графік роботи соціального педагога Данілович Н.В.

Сквирського НВК IIII ступенів на 2017-2018н.р.

Понеділок:  13.30-15.00 – методична робота

                      15.00-17.00 – практична робота

Вівторок:    13.30-15.00 – методична робота

                     15.00-17.00 – практична робота

Середа:       8.00-10.00 – практична робота

                     10.00-12.00 – методична робота

Четвер:       12.30-15.00 – методична робота

                     15.00-16.30 – практична робота

П’ятниця:  12.30-15.00 – методична робота

                     15.00-16.30 – практична робота

 

Соціальний педагог - це одна із головних фігур у школі, яка покликана об'єднати зусилля сім'ї, школи, громадськості для надання допомоги дитині.

Соціальний педагог організує виховну роботу в класі, яка направлена на формування загальної культури особистості, адаптацію особи до життя в суспільстві, поваги до оточуючої природи. Він вивчає психолого-педагогічні особливості учнів та їх мікросередовища, умови життя , виявляє інтереси та потреби, труднощі та проблеми, конфліктні ситуації, відхилення у поведінці та своєчасно надає соціальну допомогу та підтримку , виступає посередником між учнем та школою, сім'єю, соціумом, та органами влади.

Соціальний педагог сприяє реалізації прав та свобод учнів, створенню комфортної та безпечної обстановки, забезпеченню охорони їх життя та здоров'я. Допомагає педагогічному колективу створити умови для розвитку талантів. Розумових та фізичних здібностей учнів позашкільний час.

Соціальний педагог взаємодіє з вчителями, батьками(або особами, які їх замінюють), спеціалістами соціальних служб для надання допомоги учням, дітям, що потребують опіки та піклування, дітям з обмеженими фізичними можливостями, а також тим, які потрапили в складні життєві обставини.

Соціальний педагог приймає участь розробці, затвердженні та реалізації освітніх програм та несе відповідальність за якість їх виконання в межах своєї компетенції.
Шкільний соціальний педагог в організації своєї роботи віддає перевагу створенню здорового мікроклімату в колективі, гуманізації міжособистісних відносин, сприяє реалізації здібностей кожного, захисту інтересів учнів, організації дозвілля, включенню в соціальну корисну діяльність, вивчає проблеми школярів та вчителів, приймає їх до вирішення.
 
Соціальний педагог підтримує постійний зв'язок з сім'ями учнів. Особлива увага приділяється проблемам захисту дитини від батьківської жорстокості, егоїзму.
Вплив на людину - це процес педагогічної та психологічної дії. Що ж є головним у роботі соціального педагога, чим вона відрізняється від роботи педагога - предметника і, навіть, класного керівника?
Соціальний педагог працює з окремою особистістю, з окремою дитиною, підлітком, а якщо працює з групою, то невеликою, якщо з сім'єю, то й тут з кожним окремо.
 
Соціальний педагог працює в сфері захисту дитини, підлітка, надає йому соціальну допомогу; він повинен вміти організувати її навчання. Її реабілітацію та адаптацію.
Сьогодні освіта вважає першочерговим в своїй діяльності виховання дитини і тому змінює свої форми та методи роботи. Серед сфер, де особливо потрібен соціальний педагог, це школа, і його робота у школі - особливе питання.
 
Соціальний педагог допомагає батькам та школярам у нормалізації відносин, встановлює причини невідвідування учнями школи. Він виявляє сім'ї, які потрапили в складні життєві обставини та являються функціонально-неспроможними, дітей, які відстають у фізичному та розумовому розвитку, страждають від знедоленості.
 
Соціальний педагог виявляє дітей, які потребують соціальної допомоги. Це діти, що не встигають; діти, які переживають стреси або в колективі однолітків, або в сім'ї; це хворі діти або ті, хто палить, вживає алкоголь чи наркотики. Частіше за все вони перебувають на обліку в УССД. А також це обдаровані діти.
 
Інколи допомога таким дітям може полягати тільки у тому, щоб розібратися в їх відносинах з оточуючими. В іншому - навчити контролювати свої вчинки, бути впевненими у собі. Але в обох випадках від соціального педагога вимагається сердечність та чутливість.
 
Сьогодні актуальною є недостатність секцій та клубів, гуртків, тобто дуже мало дітей, які проводять своє дозвілля організовано. Соціальний педагог стає організатором позакласного часу школяра, об'єднуючись у виховній роботі з батьками.

Соціальний педагог координує роботу педагогічного колективу з важкими дітьми, з соціальним мікросередовищем та громадськістю мікрорайону, що є важливим. Він періодично інформує педагогічний колектив школи про психологічний клімат у класах, про кожного складного учня та про надання йому допомоги.

Для батьків:
Соціальний педагог – це педагогічний працівник, основна мета роботи якого полягає у забезпеченні соціально-правового захисту учнів школи та попередженнї впливу негативних соціальних чинників на формування та розвиток особистості дитини. У школі він є громадським інспектором з охорони дитинства.

Соціальний педагог:
- здійснює соціально-педагогічний супровід дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей з особливими освітніми потребами, дітей з багатодітних та малозабезпечених сімей з метою попередження безпритульності, бездоглядності та випадків усіх форм домашнього насильства над дітьми;
- приймає участь в організації безкоштовного харчування учнів з малозабезпечених родин та учнів інших пільгових категорій;
- бере участь у виховній роботі з питань профілактики появи негативних форм поведінки у неповнолітніх (паління, алкоголізму, наркоманії; дитячої злочинності тощо), пропаганди здорового способу життя, статевого виховання молоді;
- допомагає виявленню творчих нахилів, розкриттю здібностей дітей та підлітків, сприяє участі учнів у суспільно-корисній, волонтерській діяльності;
- проводить просвітницьку роботу з батьками або особами, що їх замінюють (індивідуальні бесіди, виступи на батьківських зборах);
- є посередником між школою, сім'єю, державними установами по захисту прав дітей та громадськістю; бере участь в організації їх взаємодії з метою створення умов для нормального розвитку дітей і підлітків.

Для учнів:
У яких випадках звертатися до соціального педагога?
якщо у Твоїй родині є проблеми, які Тебе постійно турбують, заважають нормально вчитися та відчувати себе щасливим;
якщо хтось примушує Тебе до вчинків, що суперечать нормам моралі, пригнічують Твою гідність, а Ти не знаєш як себе поводити у такій ситуації;
якщо Ти відчуваєш, що Тобі потрібна допомога лікаря або юриста, проте не наважуєшся звертатися до батьків;
і просто коли Тобі здається, що всі інші відвернулися від Тебе і ніхто тебе вже не зрозуміє...